Reklamacja u fryzjera

Nowa fryzjerka zniszczyła mi włosy. Nie mam już pieniędzy na położenie innej farby. Co mogę zrobić? - pyta Julia Kamecka z Torunia.

Warto jednak wiedzieć, że źle wykonaną usługę fryzjerską, krawiecką czy kosmetyczną można reklamować. Nieprawidłowości zgłaszamy jak najszybciej, jednocześnie wyznaczając termin na poprawki. Pamiętajmy, że konsumentom przysługuje prawo do naprawy usługi, żądania zwrotu zapłaconej kwoty, obniżenia rachunku albo przyznania rabatu.

Klient może domagać się również odszkodowania (na podstawie nowego rachunku), jeżeli w związku z wadliwym wykonaniem usługi zostanie narażony na dodatkowe koszty, np. skorzystanie z wizyty u innego fryzjera, który poprawi źle dobrany kolor.

Reklama

Agnieszka Antoniak - prawnik

Artykuł pochodzi z kategorii: Pieniądze

Super TV

Zobacz również