Poczta zapłaci. Nadałaś przesyłkę lub paczkę i zaginęła w drodze?

PAMIĘTAJ! Reklamację z tytułu niewykonania usługi pocztowej można zgłosić najpóźniej w terminie 12 miesięcy od dnia nadania przesyłki.

Reklama

Nie martw się. Za utratę przesyłki poleconej możesz zażądać kwoty nie wyższej niż pięćdziesięciokrotność opłaty pobranej przez operatora. Natomiast za utratę paczki pocztowej poczta zapłaci w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż dziesięciokrotność opłaty pobranej za jej nadanie.

Artykuł pochodzi z kategorii: Porady prawne

Na żywo

Zobacz również

  • Przestępcy nie mają skrupułów i by wyłudzić lub ukraść pieniądze, stosują niezwykle wymyślne metody. Jedną z nich jest sposób „na wnuczka” i „policjanta”, którego ofiarą padają starsi ludzie. więcej