Pomoc w zagranicznych reklamacjach

Nie zawsze wymarzony zagraniczny urlop kończy się tylko dobrymi wspomnieniami. Zgubiony lub zniszczony bagaż, przesunięty lot, brak klimatyzacji w hotelu (choć miała być)…

Reklama

W takich sytuacjach warto skorzystać ze strony www.konsument.gov.pl. Znajdziemy tam praktyczne porady oraz gotowe formularze reklamacji zarówno w języku polskim, jak i języku angielskim. To strona Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECK), do którego możemy zgłaszać skargi na nieuczciwe praktyki zagranicznych biur podróży, linii lotniczych, sklepów internetowych.

Warto też skorzystać z bezpłatnych porad prawnych – tel. 22 55-60-118. ECK pomaga w dochodzeniu roszczeń i polubownym rozwiązywaniu sporów z przedsiębiorcami działającymi na terenie EU, Norwegii i Islandii.

Artykuł pochodzi z kategorii: Porady prawne

Świat & Ludzie
Więcej na temat:

Zobacz również

  • Możemy dostać 50 proc. bonifikaty, jeśli dochód na osobę nie przekracza połowy przeciętnego wynagrodzenia. Wniosek składamy do 31 marca. więcej