Skargi po zagranicznych wakacjach

W dochodzeniu naszych praw w sporach z firmami z innych unijnych krajów może nam pomóc Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK). Za granicę najczęściej jeździmy w wakacje. Nic wiec dziwnego, że właśnie w tym czasie najczęściej składamy skargi m.in. z powodu opóźnienia samolotu, zagubienia przez linie lotnicze bagażu czy nieuznania reklamacji przez zagraniczny sklep. Z roku na rok liczba takich skarg rośnie. Rośnie też liczba spraw, która dzięki interwencji ECK, została rozstrzygnięta pozytywnie dla konsumentów.

Skargi na nieuczciwe pra ktyki zagranicznych firm możemy składać za pomocą formularza skargi dostępnego na stronie internetowej www.konsument.gov.pl, a także drogą telefoniczną – 22 55 60 118, mailową: info@konsument.gov.pl lub osobiście, odwiedzając siedzibę ECK w Warszawie (Plac Powstańców Warszawy 1).

Reklama

Artykuł pochodzi z kategorii: Porady prawne

Świat & Ludzie

Zobacz również

  • Dzwoni Twój telefon stacjonarny – rozmówca przedstawia się jako konsultant lub konsultantka Telekomunikacji Polskiej S.A. i proponuje Ci korzystne obniżenie abonamentu. Uważaj! więcej