• Informacje na temat:

    autostrada a1 stan obecny

Artykuły na temat: autostrada a1 stan obecny
  • Łódź przyciąga zagranicznych inwestorów. W ciągu dwóch lat ma powstać 4 tys. nowych miejsc pracy

    ...powstanie ok. 4 tys. nowych miejsc pracy, sam tylko sektor IT da zatrudnienie dla ok. 2 tys. osób. Będą potrzebni eksperci od programów informatycznych, już są potrzebni programiści, także branża BPO(...) liczbę miejsc pracy stworzą firmy działające w sektorze IT (1,7 tys. nowych stanowisk), firmy z sektorów BPO/SSC (850). Ponadto 570 miejsc pracy będzie czekało w sektorze produkcyjnym, a 160 we...

  • Niemieckie autostrady pozostaną wyłączną własnością państwa. Propozycja ministra finansów Wolfganga Schaeuble, by częściowo sprywatyzować spółkę mającą zarządzać siecią autostrad, upadła z powodu sprzeciwu resortów gospodarki i komunikacji - informują media.

  • Firmy rekrutują na Wschodzie

    .... (...) * Czy przyrzeczenia zostaną zlikwidowane? Co z testem rynku pracy? Czy w nowelizacji są też przepisy zaostrzające kary dla firm, które nielegalnie zatrudniają cudzoziemców? Czy będzie nowy akt prawny...

  • Kierowcy i polskie państwo tracą na braku możliwości płacenia za autostrady elektronicznie

    Choć eksperci oceniają, że nie ma przeszkód prawnych, technicznych i finansowych, by rozszerzać system i likwidować bramki, to nadal nie wiadomo, kiedy będzie to możliwe. Ich zdaniem również system viaTOLL nie jest rozbudowywany w takim tempie, w jakim powinien.

  • Raport: Wschód Niemiec odrabia zaległości

    Na wschodzie jest coraz lepiej. W 1990 roku kanclerz Helmut Kohl obiecał mieszkańcom b. NRD "kwitnące krajobrazy". W 24 lata po zjednoczeniu Niemiec ta wizja jest coraz bliższa ziszczenia się. Wynika to z najnowszego raportu o "Stanie zjednoczenia Niemiec", który przedstawili w środę (20.11.13) w Berlinie pełnomocnik rządu RFN ds. wschodnich landów Christoph Bergner i minister spraw wewnętrznych...

  • Kolej na mieszkania i szybkie drogi

    Inwestycje infrastrukturalne to jest sztafeta. Jeden rząd odchodzi, drugi przychodzi, a projekty są w toku i trzeba je realizować. My obecnie wykonujemy karne okrążenie, ale wchodzimy też w fazę realizacji projektów, których nasi poprzednicy, z niewiadomych dla mnie powodów, nie podjęli - mówi Andrzej Adamczyk, szef resortu infrastruktury i budownictwa.

  • Szok na rynku pracy

    Sygnały dochodzące z rynku pracy z jednej strony wpędzają niemal w stan euforii, z drugiej - poważnie niepokoją. Rośnie zatrudnienie, spada stopa bezrobocia - pod względem jej wielkości nie jesteśmy już na pierwszym, a na drugim miejscu w UE. Ale spada też i tak najniższy wskaźnik zatrudnienia (52,8 proc., w UE 65,2 proc.), fala migracji zarobkowej raczej podnosi się niż opada, a przedsiębiorcy...

  • Jak informuje resort infrastruktury, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad weryfikuje zgłoszenia do postępowania, w którym ma zostać wyłoniony nowy operator elektronicznego systemu poboru opłat od kierowców. viaTOLL w przyszłym roku zmieni zarządcę, który będzie odpowiedzialny za przychody do budżetu państwa i bazę wrażliwych danych milionów kierowców. Pod znakiem zapytania stoi udział w postępowaniu dwóch spółek celowych o minimalnym kapitale zakładowym i niejasnej strukturze...

  • Płace są niskie, bo pracownicy mają słabą pozycję. Nie ma o tym w Strategii - ekspert

    Zwrócił jednocześnie uwagę, że dodatkową przeszkodą w bogaceniu się Polski jest to, że "u nas patriotyzm najbogatszych nie przeszkadza w korzystaniu z rajów podatkowych". - Wystarczy popatrzeć na(...) kadencji. Nawet, jeśli PiS będzie kontynuowało rządy w kolejnej kadencji parlamentarnej, to kiedyś przestanie rządzić. A nie przypominam sobie, by jakaś partia kontynuowała cudzy program, czy strategię...

  • Pekin zapłacił za błędy COVEC. Polskie firmy boją się, że Chiny chcą wrócić na nasz rynek

    Ponad 50 mln zł spornych odsetek wpłaciły na konto Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Exim Bank i Bank of China. To te instytucje finansowe udzielały zabezpieczenia wartych 1,3 mld zł dwóch kontraktów na autostradzie A2, które w 2011 r. porzuciło konsorcjum COVEC. To był początek czteroletniego sporu z udziałem polskich i chińskich sądów.