• Informacje na temat:

    badania reklamy

Artykuły na temat: badania reklamy
  • Ile czasu marnujemy w pracy? Podsumowanie badania Sedlak & Sedlak

    ...w dogodnych godzinach wpływają na zwiększenie efektywności grafików, programistów, specjalistów ds. reklamy czy dziennikarzy. Udogodnienia te przyczyniają się również do ograniczenia negatywnego (przynajmniej w oczach pracodawców) zjawiska - marnowania czasu pracy na sprawy osobiste . Czy marnujemy czas w pracy? Jak wynika z przeprowadzonego przez nas badania, większość ankietowanych (63 proc...

  • Kara UOKiK za reklamy Magmisiów

    Reklamy suplementu diety Magmisie sugerowały, że powszechnym powodem kłopotów dzieci z koncentracją jest brak magnezu i że zaradzi mu podanie żelków. UOKiK uznał, że taki przekaz mógł wprowadzać konsumentów w błąd. Producent suplementu - Aflofarm Farmacja Polska - musi sprostować nieprawdziwe informacje w telewizji, radiu i internecie.

  • Ile można zarobić prowadząc blog lub własny portal?

    Kampanie promocyjne, artykuły sponsorowane, sieci afiliacyjne, programy partnerskie, reklamy - wszystko to są sposoby na zarabianie na blogu czy portalu internetowym. Które z nich się najlepiej sprawdzają? Jak oceniają je właściciele portalów i blogerzy? Odpowiedzi na te pytania starała się uzyskać platforma Whitepress w badaniach, w których wzięło udział ponad 180 osób.

  • Żadne medium nie dokonało tak wielkich przeobrażeń rynku masowego użytkownika oraz całej gospodarki, jak Internet. Żadne też nie było od swego powstania tak ściśle powiązane z rynkiem reklamowym, bez którego nie mogłoby istnieć.

  • 40 proc. firm przewozowych w Polsce ma problem ze znalezieniem wykwalifikowanych pracowników

    Aż 40 proc. właścicieli i zarządzających firmami przewozowymi w Polsce uważa, że niedobór wykwalifikowanych pracowników na rynku pracy jest jednym z największych wyzwań branży – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Busradar.pl, wyszukiwarki i porównywarki ofert przejazdów autobusowych.

  • Ministerstwo szykuje zmiany w zakresie reklamy leków

    Ministerstwo Zdrowia może wprowadzić całkowity zakaz reklamowania leków OTC (bez recepty) i suplementów diety. To jeden z rozważanych projektów, który - niewykluczone - już w 2017 r. będzie poddany konsultacjom społecznym. Co proponowane zmiany oznaczają dla gospodarki, pacjentów i firm farmaceutycznych? Na te pytania odpowiada raport przygotowany przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową.

  • Płace w mediach, reklamie, wydawnictwach i PR

    Mediana płac pracowników zatrudnionych w mediach, reklamie, wydawnictwach i PR ukształtowała się w 2011 roku na poziomie 4200 zł brutto - wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń (OBW, przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak.

  • Prawie połowa bywalców kin lubi wyświetlane w nich reklamy. Wolą je od telewizyjnych

    Najczęściej do kina chodzą osoby młode, mające nie więcej niż 44 lata, pracujące na etacie, ze średnim lub wyższym wykształceniem. To bardzo korzystna dla reklamodawców grupa odbiorców. Prawie połowa bywalców kin deklaruje, że lubi oglądać wyświetlane przed filmami reklamy, a 39 proc. uważnie je śledzi. Dwie trzecie jest zdania, że reklamy kinowe robione są dobrze i zachęcają do zakupów.

  • Specjaliści od sieci są na topie

    Branża marketingu internetowego rozwija się w oszałamiającym tempie. Według PwC w pierwszym półroczu 2011 roku wartość reklamy online wyniosła prawie 1 mld zł. Było to aż o jedną czwartą więcej niż w analogicznym okresie 2010 roku. Nic więc dziwnego, że wzrasta zapotrzebowanie na specjalistów od e-marketingu.

  • Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC, w pierwszym półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25 miliarda złotych. Wydatki na reklamę online wzrosły o 5,7 proc. względem analogicznego okresu poprzedniego roku, co przekłada się na dodatkowe 67 milionów. Prawie połowę tej wartości wypracowała reklama graficzna - będąca wciąż liderem wartości i dynamiki - głównie