-
Informacje na temat:
barter sa
-
-
-
Zarząd Loyd S.A. z siedzibą w Warszawie informuje, że w dniu 24.07.2015 r. Spółka zakupiła 100% udziałów w spółce Barter Service z siedzibą w Starogardzie...
-
Raport bieżący nr 19/2014 Podstawa Prawna: Art. 70 pkt 1 Ustawy o ofercie - nabycie lub zbycie znacznego pakietu akcji Zarząd BRASTER S.A. ("Emitent”)...
-
Raport bieżący nr 52/2018 Podstawa Prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe Zarząd INTERFERIE S.A. w nawiązaniu...
-
Praktyka pokazuje, że przedsiębiorcy coraz częściej skłonni są do przyjmowania płatności za świadczone usługi czy sprzedawane towary w kryptowalucie. Czy jednak jest ona środkiem płatniczym w rozumieniu przepisów polskich? Czy w razie kontroli przyjmowanie płatności w BTC nie ściągnie problemów na podatnika?
-
Raport bieżący nr 37/2014 Podstawa Prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe Zarząd Zamet Industry S.A. (Emitent)...
-
-
W Stanach Zjednoczonych influencer marketing, czyli promocję przez liderów opinii, np. blogerów i vlogerów, w swojej komunikacji wykorzystuje blisko 65 proc. firm. Influencerem może być właściciel popularnego konta w mediach społecznościowych czy ekspert w danej dziedzinie dzielący się swoją opinią w internecie i mający wpływu na decyzję czy opinię innych.
-
Bitcoin jest coraz częściej wykorzystywany w transakcjach handlowych, a w konsekwencji również ujmowany przez jego użytkowników w ewidencji księgowej i podatkowej. Atutami kryptowaluty, oprócz jej czysto rozliczeniowego charakteru, są jej ograniczona podaż, rosnąca świadomość o wariantach jej wykorzystania oraz częściowa legalizacja na rynkach światowych. Dzięki tym zaletom bitcoin staje się alternatywnym źródłem inwestowania oraz rozliczania transakcji.