• Informacje na temat:

    celebryci w reklamie

Artykuły na temat: celebryci w reklamie
  • Ile zarabia się w polskim show biznesie? Gwiazdy mówią o swoich wynagrodzeniach

    .... To są dla mnie rzeczywiście astronomiczne kwoty, które słyszałam, że zarabiają rosyjskie takie mega czołowe postaci" - powiedziała. Rodzimi celebryci narzekają nie tylko na wysokość swoich...

  • Reklamodawcy coraz częściej sięgają po blogerów i vlogerów

    W Stanach Zjednoczonych influencer marketing, czyli promocję przez liderów opinii, np. blogerów i vlogerów, w swojej komunikacji wykorzystuje blisko 65 proc. firm. Influencerem może być właściciel popularnego konta w mediach społecznościowych czy ekspert w danej dziedzinie dzielący się swoją opinią w internecie i mający wpływu na decyzję czy opinię innych.

  • Gorące zarobki menadżerów

    Były prezes szwajcarskiej firmy farmaceutycznej Novartis w zamian za niepodjęcie pracy u konkurencji zarobi w ciągu najbliższych sześciu lat 72 miliony franków szwajcarskich. Czy pensja na poziomie 40 mln złotych rocznie za "nicnierobienie" ma jakikolwiek sens?

  • Za dwa lata łączna liczba dyskontów zbliży się do 4 tys., a dalszy wzrost będzie oznaczać ryzyko kanibalizacji, co zaskutkuje spadkiem zyskowności. Sebastian Rennack, analityk rynku handlu detalicznego, LZ Retailytics, w raporcie "Wojna dyskontów w Polsce" pisze wprost: nastał koniec złotej ery dyskontów w Polsce.

  • Influencer marketing - każdy może być ambasadorem marki?

    Zalewani w przestrzeni publicznej i wirtualnej morzem banerów, ogłoszeń i innych grafik reklamowych przestaliśmy je dostrzegać. Czy to oznacza, że reklamodawcy odpuszczają i zamierzają zaprzestać promowania marki? Otóż nie! Dziś "nośnikiem reklamowym" stają się influencerzy.

  • Sieci handlowe mogą wpaść w pułapkę promocji i niskich cen

    - Polscy konsumenci starają się kupować mądrzej, zwracają uwagę na ceny, starając się oszczędzić pieniądze. Szukając niskich cen i lepszych okazji są w stanie zmienić sklep, w którym kupują. Gdy patrzymy na wynik badań to 1/4 konsumentów jest skłonna zmienić sklep, w którym robią zakupy w zależności od promocji, która jest oferowana. Do tego 1/3 konsumentów mówi, że sklepu nie zmienia, ale w trakcie zakupów aktywnie poszukuje promocji - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz...

  • UOKIK ostrzega przed inwestycjami alternatywnymi i piramidami finansowymi

    Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) ostrzega przed inwestycjami, które mogą wykorzystywać model piramid finansowych. "Uważaj na oferty obiecujące duży i szybki zysk - nie zarobisz, stracisz pieniądze, popadniesz w długi" - czytamy w komunikacie UOKiK.

  • Raport bieżący nr 46/2018 Podstawa Prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. Zarząd spółki MBF Group S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent”, Spółka”)...

  • Z murawy na fotel prezesa, czyli polscy piłkarze w świecie biznesu

    Reprezentanci Polski w piłce nożnej zarabiają ogromne pieniądze - o tym nie trzeba nikogo przekonywać. Jednak kariera sportowa często jest jak błysk flesza. W jednej chwili rozbłyska, aby równie szybko zgasnąć. Młodzi sportowcy coraz lepiej to wiedzą, dlatego... inwestują. Zobacz, kto z polskich sportowców odkrył w sobie smykałkę do biznesu i jak mu idzie.

  • Pieniądze łowione w sieci

    Budowanie tożsamości w sieci przez młodych ludzi na całym świecie okazało się być nie tylko uzależniające, ale i daje coraz więcej możliwości biznesowych.