• Informacje na temat:

    cv sprzedawca

Artykuły na temat: cv sprzedawca
  • Moje dziecko dostało pod choinkę dwie takie same zabawki. Jedną z nich chciałam wymienić na inną, ale sprzedawca się nie zgodził. Czy miał prawo? Anna, Mikołów.

  • Negocjacje ze sprzedawcą energii elektrycznej

    Obecnie każdy przedsiębiorca ma możliwość wybrania sprzedawcy energii elektrycznej i paliwa gazowego. Rosnąca konkurencja na rynku daje coraz większe możliwości negocjacji ze sprzedawcami w kwestii warunków oferty.

  • Jeśli produkt od początku był niezgodny z umową lub wada ujawniła się w trakcie używania go, sprzedawca ma obowiązek przyjąć reklamację klienta, pod warunkiem że została złożona w ciągu 2 lat od zakupu. Wyjątkiem jest sytuacja, w której kupujący wiedział, że towar jest wadliwy.

  • Nowe obowiązki sprzedawców elektroniki

    Na rynku znajduje się mnóstwo sprzętu elektronicznego niezgodnego z obowiązującymi normami. Cierpią na tym głównie konsumenci, ale także uczciwi producenci. Aby to zmienić, wprowadzono przepisy, które nakładają na sprzedawców obowiązek sprawdzania, czy oferowane przez nich urządzenia spełniają wszelkie wymogi.

  • ...sprzedawca nie uzna reklamacji, ma obowiązek poinformować klienta o tym, czy zgadza się na rozwiązanie sporu pozasądowo. Brak takiej informacji, oznacza, że się na to zgadza. – Jak się tego dowiem? – Sprzedawca musi to napisać w odpowiedzi na reklamację. Powinien też wskazać, który podmiot jest właściwy do rozwiązania sporu. – Jak to przebiega? – Postępowanie wszczynane jest na wniosek konsumenta...

  • Nie daj się nabrać biurom podróży! Poznaj chwyty nieuczciwych sprzedawców

    Na dwa tygodnie przed wakacjami ostrzegamy przed nieuczciwymi sprzedawcami wycieczek. Niektóre biura podróży np. specjalnie podają nam złą godzinę wylotu albo przylotu.

  • Rozkleiły się moje nowo zakupione buty. Złożyłam reklamację, ale sprzedawca ją odrzucił, powołując się na swojego rzeczoznawcę. Wiem, że to ja mam rację. Jak mogę dochodzić swoich praw? Janina, Koszalin...

  • Internetowe rozwiązywanie sporów ze sprzedawcami nie dla Polaków

    Nasi konsumenci nie skorzystają na razie z unijnej platformy do rozstrzygania sporów ze sprzedawcami internetowymi. Chyba że chodzić będzie o przedsiębiorców z zagranicy.

  • Kilka miesięcy temu kupiłam samochód w autokomisie. Okazało się, że sprzedawca ukrył kilka usterek, m.in. zepsuty alternator. Czy mogę domagać się zwrotu pieniędzy? Jeśli tak, to w jakim terminie? Joanna, Białystok...

  • Rejestrowanie zbiorów danych przez sprzedawców internetowych

    Osoby prowadzące własne sklepy internetowe czy też profesjonalną sprzedaż poprzez platformy aukcyjne nie zawsze zdają sobie sprawę ze wszystkich obowiązków, jakie wiążą się z takimi transakcjami. Jednym z często pomijanych obowiązków jest właściwa ochrona danych osobowych klientów takiego sklepu, a także obowiązek rejestracji u GIODO zbiorów danych osobowych przetwarzanych przez sprzedawcę.