• Informacje na temat:

    desygnat

Artykuły na temat: desygnat
  • U źródeł nazwy

    Powstawanie nowych nazw marketingowych jest naturalnym wymogiem rynku. Powstają nowe firmy, produkty lub te już istniejące zmieniają swoją tożsamość. Na zachodnich rynkach istnieją wyspecjalizowane agencje, do których mogą zwrócić się klienci, zlecając im "wyprodukowanie" nowej nazwy. Warto wspomnieć Ashton Adams, Yamamoto Moss czy najbardziej chyba znaną agencję z San Francisco -- Name-Lab.

  • Nazwa a wizerunek

    Zbyt mało mówi się i pisze o nazwach marketingowych. Reklama, Public Relations, a nawet Corporate Identity są tematami licznych publikacji, artykułów, kongresów, seminariów, czy książek. W tym towarzystwie nazwa prezentuje się trochę jak ich uboga siostra, niedoceniana i zaniedbywana. Jest to poniekąd zrozumiałe, ponieważ nazwa, w przeciwieństwie do reklamy, PR, czy CI nie istnieje samodzielnie, nie jest odrębną dziedziną wiedzy. Mimo tego zasługuje na szczególną uwagę.

  • Jak przewiduje art. 200 ust. 1 ustawy o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych, zadaniem organu nadzoru (KNUiFE) jest ochrona interesów członków funduszy oraz uczestników pracowniczych programów emerytalnych.

  • Udzielanie korepetycji nie jest działalnością gospodarczą

    Nauczyciele, którzy udzielają korepetycji, niepotrzebnie rejestrują działalność gospodarczą.

  • Prof. Leszek Balcerowicz: Przeciw bredniom

    Wystąpienie prof. Leszka Balcerowicza podczas Konferencji "Mity ekonomiczne w dyskursie politycznym". Zdecydowane przeciwstawienie się szkodliwym schematom myślowym i mitom w ekonomii powinno stać się naszym priorytetem. Schematy te, ze względu na zawarte w nich nierealne obietnice, stanowiąc podstawy do decyzji państwa, prowadzą do skutków fatalnych dla nas wszystkich.