• Informacje na temat:

    dyrektor marketingu zarobki

Artykuły na temat: dyrektor marketingu zarobki
  • Dobre zarobki nie są kwestią przypadku

    Czy istnieją obszary, w których od początku zarabia się świetnie i z czasem jest już tylko lepiej? A co ze specjalistami, którzy zaczynają od niskiego pułapu wynagrodzenia? Czy mają szansę na dołączenie do czołówki najlepiej zarabiających? Co, oprócz doświadczenia, ma wpływ na wysokość pensji? Na te pytania odpowiada analiza ponad pół miliona ankiet wypełnionych w serwisie zarobki.pracuj.pl.

  • Polacy wykupują polisy na życie

    Ponad połowa Polaków wybiera ubezpieczenia na życie na kwotę od 50 tys. do 100 tys. zł. Zdaniem ekspertów, by zapewnić rodzinie prawdziwą ochronę, polisa na życie powinna opiewać na sumę odpowiadającą co najmniej pięcioletnim zarobkom.

  • Wciąż opłaca się pracować w marketingu

    Zarobki osób zajmujących się marketingiem od dawna wzbudzają wiele emocji. Jako, że praca w tym obszarze firmy wpływa znacząco na wynik sprzedażowy, pracodawcy nie oszczędzają na wynagrodzeniach dla specjalistów w tym zakresie. Ile zatem zarabia się na poszczególnych stanowiskach w działach marketingu? Czy płace rosną tu dynamiczniej niż w pozostałych działach? Odpowiedzi na te pytania poznamy...

  • Pracownik zacznie dyktować warunki a pracodawcy powalczą o fachowców

    Powracająca koniunktura oddziałuje na coraz więcej branż. Rynek, na którym do niedawna dominowali pracodawcy, szybko ewoluuje. Karty zaczynają rozdawać pracownicy.

  • Zarobki w działach marketingu w 2009 roku

    W 2009 roku połowa asystentów w działach marketingu zarabiała w przedziale pomiędzy 1700 PLN a 3450 PLN brutto. Mediana wynagrodzeń na tym stanowisku wyniosła 2500 PLN. Stanowiło to 39 proc. płac product managerów (mediana 6450 PLN) oraz 68 proc. zarobków specjalistów ds. marketingu (mediana 3700 PLN). Wynagrodzenie co czwartego dyrektora ds. marketingu wyniosło powyżej 26 000 PLN - wynika...

  • Niezależność motywuje, wysokie podatki demotywują

    Dlaczego Polacy chcą zakładać swoje firmy? Bo chcą być niezależni i mieć elastyczny czas pracy. Jednak rzeczywistość nie jest już taka różowa.

  • Płace w działach marketingu oraz public relations w 2010 roku

    W marketingu - zależnie od pochodzenia kapitału firmy - ludzie zarabiają 5500 a nawet 7600 zł. Przeważnie to młodzi pracownicy...

  • Podatki: Od uzyskiwanych w sieci zysków trzeba zapłacić PIT

    Od zarobku uzyskiwanego z internetowego programu partnerskiego trzeba zapłacić podatek dochodowy. Fiskus ma sposoby na skuteczne obciążenie podatnika daniną.

  • Zarobki pracowników szeregowych w 2010 roku

    Mediana wynagrodzenia całkowitego brutto pracowników szeregowych wyniosła 2318 zł - wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak. Jednocześnie, mediana wynagrodzeń specjalistów wyniosła 3800 zł, kierowników - 5300 zł. Wynagrodzenie typowego dyrektora przekraczało 10 000 zł.

  • Reklamodawcy coraz częściej sięgają po blogerów i vlogerów

    W Stanach Zjednoczonych influencer marketing, czyli promocję przez liderów opinii, np. blogerów i vlogerów, w swojej komunikacji wykorzystuje blisko 65 proc. firm. Influencerem może być właściciel popularnego konta w mediach społecznościowych czy ekspert w danej dziedzinie dzielący się swoją opinią w internecie i mający wpływu na decyzję czy opinię innych.