• Informacje na temat:

    firmy odzieżowe warszawa

Artykuły na temat: firmy odzieżowe warszawa
  • W Strykowie powstanie 500 nowych miejsc pracy w logistyce

    ...z rozwojem działalności - projekt ma wystartować w październiku - Arvato planuje zatrudnienie 500 osób. Dotychczas w strykowskim oddziale firmy pracowało ich 350. - Okolice skrzyżowania autostrad...

  • Kolor turkusowy rewolucjonizuje biznes. Kończy się dobry czas dla nieuczciwych firm

    firmy wydawały 1 proc. przychodów, wkrótce będą musiały przeznaczyć 30 proc., żeby zatrzymać klientów - mówi Zmyślony.

  • ​Raport IEO: Rozwój sektora OZE mógłby dać 77 tys. nowych miejsc pracy

    OZE w Polsce ma dotychczas największe tradycje przemysłowe w dziedzinie produkcji kolektorów słonecznych i kotłów na biomasę oraz pomp ciepła. Firmy z tych branż sprzedają i montują w Polsce...

  • 5 lutego 2015 roku to przełomowa data w historii firmy LPP, właściciela marek odzieżowych RESERVED, House, Cropp, MOHITO i SiNSAY. Otwarcie salonu flagowej marki RESERVED w Egipcie to początek ekspansji firmy poza Europę. LPP w ciągu najbliższych pięciu lat zamierza otworzyć na Bliskim Wchodzie co najmniej kilkadziesiąt salonów sprzedaży.

  • Rynek pracy: Fachowcy mogą przebierać w ofertach

    Na fachowców praca czeka na rynku, i to w każdym województwie. Najwięcej jest jej tam, gdzie działają specjalne strefy ekonomiczne, w których firmy zarówno z polskim, jak i zachodnim kapitałem wciąż(...) zamierza w nim zatrudnić 200-300 osób przede wszystkim z wykształceniem ekonomicznym i informatycznym. Według zapowiedzi przedstawicieli firmy 50-60 proc. zatrudnianych mają stanowić absolwenci...

  • Kapitał z zagranicy płynie do Polski

    W I kw. 2017 r. zarejestrowano prawie 2 tys. nowych firm z udziałem kapitału zagranicznego. Szykuje się kolejny rekordowy rok - pisze "Puls Biznesu".

  • LPP, jeden z liderów branży odzieżowej na rynku środkowoeuropejskim, realizuje zapowiadaną wcześniej ekspansję na rynek niemiecki. Firma podpisała nowe umowy na otwarcie flagowych sklepów marki RESERVED w kolejnych lokalizacjach w Niemczech, w tym w Berlinie, gdzie powstanie pierwszy flagowy sklep LPP. Spółka ma ambitne plany, by w ciągu trzech lat otworzyć na tym rynku kolejnych 30 sklepów marki

  • W drugą rocznicę katastrofy w Bangladeszu konsumenci zapytają, kto uszył ich ubrania

    W piątek 24 kwietnia 2015 r. w Polsce oraz 66 innych krajach na świecie obchodzony jest Fashion Revolution Day pod hasłem "Who made my clothes?". Akcja ta narodziła się dwa lata temu, po tragedii fabryk odzieżowych kompleksu Rana Plaza w Dhaka w Bangladeszu, w której zginęły 1133 osoby, a około 2500 zostało rannych.

  • Tylko co dziesiąta firma korzysta z mediów społecznościowych. Polska na przedostatnim miejscu w UE

    Z danych Komisji Europejskiej wynika, że w Polsce 8,4 proc. firm jest obecnych w social media. W porównaniu z 2014 rokiem to wzrost, ale niewielki. Wynik ten daje Polsce przedostatnie miejsce w UE. Średnia dla 28 państw to 18 proc. Eksperci podkreślają, że cyfrowy potencjał nie jest przez firmy w pełni wykorzystywany. Zmiana w tym zakresie będzie napędzać biznes.

  • Grupa INDATA stawia na rozwój kompetencji w zakresie rozwiązań z segmentu internetu rzeczy (internet of things) skierowanych do klientów biznesowych. Notowany na głównym parkiecie GPW holding informatyczny przejął 25 proc. udziałów w spółce Topyfi, działającej w branży analityki handlu detalicznego. Flagowym produktem firmy jest nowatorskie rozwiązanie do monitorowania i analizowania interakcji