• Informacje na temat:

    firmy reklamowe

Artykuły na temat: firmy reklamowe
  • Źle napisane CV przekreśla szanse na pracę. Musi być dopasowane do konkretnej firmy

    Nieumiejętnie napisane CV obniża szanse na otrzymanie pracy. Życiorys powinien być czytelny, zawarte w nim informacje prawdziwe, żeby dokument nie trafił do kosza, tylko w gąszczu innych został zauważony przez potencjalnego pracodawcę. CV powinno być też dopasowane do konkretnej firmy, w której kandydat stara się o pracę. Wiedza na temat danej organizacji jest również kluczowa podczas rozmowy...

  • Mnogość możliwości prowadzenia działań reklamowych oraz ciągła zmiana zachowań konsumenta sprawiają, że coraz trudniej jest trafnie zlokalizować moment podjęcia decyzji zakupowej. Przyjrzyjmy się więc temu, od czego zależy dziś skuteczna komunikacja marketingowa i jak pomagają nam w tym narzędzia reklamowe Google.

  • BIG InfoMonitor: Co czwarty student i co siódma studentka myślą o założeniu firmy

    Studenci realnie oceniają swoje szanse na rynku pracy. Aby realizować swoje ambicje, już w czasie studiów myślą o... założeniu własnej firmy.

  • Wydatki na rozruch firmy w kosztach podatkowych

    Aby firma mogła funkcjonować, trzeba ponieść szereg nakładów. Osoba, która decyduje się na podjęcie działalności gospodarczej, musi bowiem m.in. dokonać rejestracji i zgłoszeń w różnych urzędach i instytucjach. Ponadto czeka ją przygotowanie składników niezbędnych w jej prowadzeniu oraz wypromowanie swojej działalności. Które z wydatków ponoszonych na wskazane cele i w jaki sposób można rozliczyć w kosztach podatkowych?

  • ...przesyłać Panu żadnych reklam. « Druga sprawa to obce oferty. Najprawdopodobniej w umowie była też zgoda na przekazanie swoich danych partnerom i współpracownikom tej firmy do celów promocyjnych(...) może wynieść do 3 procent rocznych dochodów firmy. Gdy skarg na daną firmę jest więcej, Urząd Ochrony Konkurencji Konsumentów może uznać jej postępowanie za naruszenie zbiorowego...

  • Zmiany w Telewizji Polskiej: Duże obawy branży reklamowej

    Szacowany na 6,5 mld zł rynek reklamy w tym roku będzie w pewnym stopniu kształtowany przez czynniki polityczne. Z jednej strony branża pilnie śledzi zmiany w TVP. Trudno jednak przewidzieć, czy i jak zmieni się polityka handlowa oraz oglądalność pod wpływem zmian programowych. Z drugiej strony jest ryzyko, że obciążenia podatkowe wpłyną na budżety reklamowe firm z branży finansowej oraz

  • Raport: Tyle zarabia się w branży reklamowej

    Średnio 39 tys. zł miesięcznie zarabia executive creative director w polskiej agencji reklamowej. Na jakie zarobki można liczyć na pozostałych stanowiskach?

  • Polacy otrzymują średnio 20 e-maili reklamowych dziennie

    Co trzeci Polak dostaje codziennie od 10 do 20 e-maili promocyjnych, a ponad połowa co najmniej 10 - wynika z badania Redlink. To powoduje, że firmy reklamujące się w ten sposób muszą zwrócić uwagę na kilka elementów, aby ich e-mail został odczytany.

  • Wynagrodzenia w branży reklamowej przegrywają z inflacją

    ..., prezentowaną klientom agencji reklamowej lub domu mediowego na etapie wyjściowym negocjacji kontraktu - jest to wartość za godzinę pracy wyrażona netto (bez VAT) w zł i fakturowana przez firmę - nie należy(...) w porównaniu z rokiem 2010, dla 6 spadły, dla 7 pozostały bez zmian (analiza przeprowadzona dla median stawek rynkowych). Ogólna obserwacja wskazuje, iż firmy starają się nadążać z aktualizacją stawek...

  • 5 błędów, przez które firmy tracą klientów

    Rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. Jednak nawet największy budżet reklamowy nie sprawi, że kampania okaże się skuteczna, jeśli firmy popełnią poważne błędy. Ich skutkiem może być utrata klientów. Jakich błędów unikać?