• Informacje na temat:

    jak napisać reklamację

Artykuły na temat: jak napisać reklamację
  • ...1. W reklamacji należy opisać nieprawidłowości, czyli to, co było niezgodne z umową (lub z ofertą w katalogu). Warto udokumentować swoje zarzuty. Dowodami mogą być m.in.: – zdjęcia, np. pokoju, hotelu (udowodnimy, że jego standard nie był taki, jak w ofercie); – dane kontaktowe do innych uczestników imprezy (mogą być świadkami w sprawie). 2. Można żądać od biura podróży: obniżenia ceny...

  • UOKiK: Czarny Piątek - prawa konsumentów

    Czy mogę reklamować towar kupiony w obniżonej cenie? Co zrobić, jeśli cena przy kasie okaże się wyższa niż na metce? Jak zrezygnować z zakupów w zagranicznym sklepie internetowym? Dziś Czarny Piątek. Zanim zrobisz zakupy, przeczytaj porady UOKiK oraz Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

  • Reklamacja w internecie ma taką samą procedurę jak w sklepie tradycyjnym.

  • 25 grudnia wchodzi w życie ustawa o prawach konsumenta, która zwiększa ochronę osób prywatnych przy umowach zawieranych zarówno w lokalu przedsiębiorstwa, np. w sklepie, jak i na odległość, a więc przez internet lub telefon. Nowe przepisy jednak nie obejmują małych przedsiębiorców, którzy w świetle nowych przepisów są traktowani tak samo, jak duże sieci handlowe czy koncerny - wynika z analizy

  • Ostatnio wysłałam do kuzynki list polecony z cennym dokumentem, ale do niej nie dotarł. Kiedy chciała złożyć reklamację, usłyszała, że to jest w mojej gestii, a ona nie może, bo jest adresat ką. Zrobię to, ale nie chcę być zaskoczona przez jeszcze jakieś inne ważne zasady. Jak powinna wyglądać prawidłowa reklamacja? Aneta z Grudziądza...

  • Klienci banków skarżą się do Rzecznika Finansowego

    Klienci banków skarżą się na to, że w ich umowach są klauzule niedozwolone, czyli postanowienia, które zostały uznane przez Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów za niedozwolone albo są podobne do tych, które za takie właśnie zostały uznane - wskazuje w rozmowie z agencją Newseria Biznes Agnieszka Wachnicka, dyrektor Wydziału Klienta Rynku Bankowo-Kapitałowego w Biurze Rzecznika Finansowego.

  • Wyszłam od fryzjera rozczarowana. Farba była położona niestarannie, efekt jest fatalny. Zażądałam zwrotu pieniędzy, lecz fryzjerka odmówiła i powiedziała, że nigdy nie można wcześniej przewidzieć efektu! Jak powinnam zareklamować tę nieudaną usługę? - pyta Jagoda z Gdańska.

  • Cztery miliony martwych kont w ZUS

    Rząd powinien przeprowadzić kontrolę systemu informatycznego, w którym zapisywane są składki emerytalne. I to zanim powierzy zakładowi nowe obowiązki.

  • ...w danej sytuacji, i podpowiedzą, jak napisać reklamację. Osobiście lub e-mailem: Bezpłatną poradę konsumencką otrzymasz także w oddziale Federacji Konsumentów na terenie swojego miasta lub(...) serwowanych w nim posiłków, składasz pisemną skargę bezpośrednio w biurze podróży. Poniżej znajdziesz informacje, na jakich zasadach składać reklamację. Natomiast gdy to ty sama zorganizowałaś sobie...

  • Hejt staje się dużym zagrożeniem dla firm. Nieprawdziwe opinie mogą zniszczyć nawet najlepszą reputację

    Internetowy hejt jest dla firm coraz poważniejszym problemem. Mowa nie tylko o negatywnych fałszywych informacjach, które pojawiają się w sieci, lecz także o szkalujących firmę wpisach byłych pracowników. Hejt może zniszczyć lub nadszarpnąć reputację firm, zniechęcić klientów, a w konsekwencji obniżyć poziom przychodów, a nawet doprowadzić do bankructwa. W Wielkiej Brytanii koszty z powodu hejtu w przypadku średniej wielkości firmy wynoszą od 50 do 200 tys. funtów.