• Informacje na temat:

    jak otworzyć sklep dziecięcy

Artykuły na temat: jak otworzyć sklep dziecięcy
  • ...w najrozmaitszych stylach i najwyższej jakości. – Mogę chyba powiedzieć, że się udało! W ciągu dwóch sezonów z nikomu nieznanego sklepiku Bike Belle stało się marką, rozpoznawaną na świecie: mamy ponad(...) odnajdujemy się w zmieniającej się rzeczywistości, np. potrafimy wykorzystywać możliwości, jakie stwarza internet: sprzedawać swoje produkty, promować się na portalach tematycznych, wykorzystywać...

  • UE wycofuje z rynku niebezpieczne produkty

    W 2017 r. udało się wycofać ze sprzedaży 2201 niebezpiecznych produktów, w tym zabawki dziecięce, wadliwy sprzęt elektroniczny i kosmetyki bez atestów. Wszystko dzięki systemowi szybkiego informowania UE o niebezpiecznych produktach (RAPEX). Komisja Europejska chce także zablokować handel ryzykownymi towarami w sieci.

  • Gwiazdy otwierają własne e-sklepy, również w Polsce

    Hollywoodzkie aktorki robią furorę w branży ecommerce. W ich ślady idą również polskie gwiazdy.

  • Udany debiut polskiej marki odzieżowej na jednej z najdroższych ulic handlowych świata. Otwarcie salonu Reserved w Londynie to krok LPP w kierunku globalnych rynków. Londyńska Oxford Street, , to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie, którą co roku odwiedza nawet 120 milionów osób.

  • Drogerie będą sukcesywnie znikać z rynku? Biedronka znalazła sposób na ich klientów

    Instytut badawczy ABR SESTA porównał strategie promocyjno-asortymentowe drogerii z lat 2015-2016. Z analizy wynika, że zmniejszyła się liczba sieci, a co za tym idzie - ich publikacji. Największym konkurentem dla całego sektora staje się Biedronka, która coraz bardziej inwestuje w promocje kosmetyków największych producentów.

  • Galeria Tęcza w Kaliszu zostanie otwarta, zgodnie z zapowiedziami, w październiku. Spółka Rank Progress S.A. (GPW: RNK) rozpoczęła proces przekazywania lokali najemcom. Do końca tego roku ma zostać sfinalizowana umowa sprzedaży centrum spółce celowej związanej z amerykańskim funduszem Blackstone Real Estate.

  • W Polsce coraz więcej ekskluzywnych marek

    - Polska staje się coraz bardziej atrakcyjnym rynkiem dla znanych międzynarodowych marek. W zeszłym roku swoje salony otworzyło prawie 40 z nich. Zdaniem analityków, marki te przyciąga nad Wisłę duży potencjał rynku.

  • Raport bieżący nr 30/2007 Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe W dniu dzisiejszym nasza spółka zależna...