• Informacje na temat:

    jak zatrzymać klienta w sklepie

Artykuły na temat: jak zatrzymać klienta w sklepie
  • Jeśli obsługa sklepu uzna, że karta, którą klient próbuje zapłacić za zakupy, jest nieważna lub zastrzeżona, ma prawo ją zatrzymać.

  • Dlaczego klient rezygnuje z zakupów w sklepie internetowym?

    Mimo dynamicznego rozwoju e-commerce, właściciele sklepów online odnotowują ciągły wzrost współczynnika rezygnacji z zakupów. Według danych Baymard Institute, aż 68 proc. konsumentów porzuca koszyki. Dlaczego tak się dzieje i jak zmniejszyć ten negatywny współczynnik?

  • Jak korzystać z pieniędzy na koncie

    ...zatrzymać klienta oferują mu lepsza konta. Upewnij się jednak, czy za zmianę profilu konta nie poniesiesz dodatkowych opłat! W bankach też zdarzają się promocje Banki walczą o klientów, dlatego często(...) naprawdę są nam potrzebne. Karty debetowe są wydawane do rachunku. Możemy płacić nimi w sklepie, w bankomatach wypłacać gotówkę (sprawdź czy za wypłatę z obcego bankomatu nie płacisz prowizji...

  • Handel przenosi się do sieci. Czas otworzyć sklep internetowy

    Polacy pokochali zakupy on-line i wszystko wskazuje na to, że w najbliższym czasie trend kupowania w sieci będzie rósł w siłę, zwiększając swój udział w krajowym rynku e-commerce, który obecnie szacowany jest na około 40 mld złotych. Czy to dobra okazja dla młodych przedsiębiorców poszukujących swojego pomysłu na biznes? Jakie korzyści płyną z posiadania własnego sklepu internetowego i na jakie

  • ...– np. jest w innym kolorze lub rozmiarze niż gwarantuje producent; pozbawiony pełnej dokumentacji – brakuje instrukcji obsługi lub montażu towaru, brak jest certyfikatów bezpieczeństwa. Jak to(...), w dwóch egzemplarzach. Jeden zostaw w sklepie. Poproś, by sprzedawca na drugim egzemplarzu (tym dla ciebie) przystawił pieczątkę i wyraźnie się podpisał. Podaj przyczynę roszczenia. Koniecznie dołącz...

  • Prawa klienta sklepu tradycyjnego: Możemy reklamować używane ciuchy

    Możemy reklamować towary kupione w second handzie czy buty, które farbują; sprzedawca przy reklamacji nie ma prawa żądać paragonu, a w razie sporu bezpłatnie pomogą nam specjaliści - takie prawa przysługują klientom sklepów tradycyjnych.

  • Jak stworzyć "dream team"...

    Łatwiej tu coś zepsuć, niż naprawić, ale pokusa zmian jest wyjątkowo silna, bo kto nie chciałby sprzedawać więcej? Podpatrując najlepszych, podpowiadamy więc, jak z powodzeniem budować sprawne i skuteczne działy handlowe.

  • Carrefour chce testować kasy samoobsługowe w sklepach convenience

    - W tym tygodniu Carrefour chce wprowadzić pierwszą kasę samoobsługową do sklepu typu convenience - poinformował Marek Lipka, dyrektor działu convenience Carrefour Polska. Jego zdaniem, sklepy tego typu muszą stale ewoluować i precyzyjnie dostosowywać ofertę do potrzeb swoich klientów.

  • Szuflady, w których trzymam różne rachunki, faktury, coroczne rozliczenia z urzędem skarbowym pękają w szwach! Zaczęłam to wszystko porządkować, niektóre dowody wpłat są sprzed wielu lat. Jak długo powinnam je przechowywać? - pyta Ewelina R. z Olsztynka.

  • E-commerce: 5 skutecznych metod na klienta

    Aż o 3,5 mld złotych, do poziomu 25 mld, wzrosła w ubiegłym roku wartość rynku handlu internetowego w Polsce. Jednak w parze ze zwiększeniem wydatków nie idzie lojalność konsumentów, gdyż o ich wyborach najczęściej decyduje najniższa cena. Co więcej, według analityków pozyskanie nowych klientów jest kilkukrotnie droższe niż utrzymanie dotychczasowych. Jak zatem skutecznie zwiększyć ich lojalność?