• Informacje na temat:

    majewski szymon

Artykuły na temat: majewski szymon
  • Raport bieżący nr 18/2015 Podstawa Prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe Zarząd TESGAS S.A. (Spółka, Emitent)...

  • Polskie ciężarówki i pociągi jeżdżą. Tylko nie wiadomo dokąd

    Nie sprawdzają się - z małymi wyjątkami - założenia Strategii Rozwoju Transportu (SRT), czyli wieloletniego programu rozwoju transportu do 2020 r. Czy kolejny strategiczny dokument, który ma powstać w tym roku, postawi właściwe drogowskazy na drodze?

  • 1 grudnia 2015 roku Marta Konopka, dotychczasowy dyrektor Biura Zarządzania Marką, obejmie funkcję szefa marketingu PKO Banku Polskiego. Zastąpi Tomasza Marszałła, który kończy pracę w banku i przechodzi do Grupy TVN.

  • Szymon Majewski w PKO zarobi 3 320 000 złotych

    Za reklamę banku PKO BP Szymon Majewski, jeśli się sprawdzi, otrzyma 3,32 mln zł - dowiedział się "Puls Biznesu".

  • Zmiany na lepsze - w ten sposób krótko można podsumować wpływ kampanii marketingowej z udziałem Szymona Majewskiego na wizerunek i wyniki PKO Banku Polskiego. Dzięki reklamom z popularnym showmanem Bank zaczął być postrzegany jako bardziej przyjazny dla klienta, dynamiczny i nowoczesny.

  • 3,3 mln zł to kwota brutto, za jaką Szymon Majewski zgodził się być twarzą banku PKO BP, potwierdza "Gazeta Wyborcza".

  • Zarząd Spółki Telemedycyna Polska S.A. z siedzibą w Katowicach informuje, że w dniu 8 marca 2012 r. otrzymał oświadczenie Pana Marcina Majewskiego o rezygnacji...

  • Solorz-Żak laureatem Nagrody Mediów Niptel 2011

    Właściciel Polsatu i Polkomtelu Zygmunt Solorz-Żak został laureatem Nagrody Mediów Niptel 2011 za "konsekwentną realizację strategii budowy koncernu telekomunikacyjno-medialnego na polskim rynku". Taką decyzję podjęła kapituła nagrody, złożona z laureatów poprzednich edycji.

  • Bankowy wyścig po celebrytów

    Już co drugi bank ma na swoim koncie reklamy telewizyjne z celebrytą. W ciągu kilku ostatnich lat instytucje finansowe namówiły do swojej oferty używając przynajmniej 50 znanych twarzy.