• Informacje na temat:

    marketing sportowy

Artykuły na temat: marketing sportowy
  • Praca w centrach usług wspólnych - na początek można zarobić nawet 3000 złotych

    ..., gdzie prowadzone są nie tylko procesy księgowe, kadrowe czy windykacyjne. Coraz częściej placówki te są też odpowiedzialne za marketing, sprzedaż czy logistykę. Ta interdyscyplinarność wpływa na(...) odpowiedzialność za projekty zarabiają zdecydowanie powyżej średniej krajowej. Dodatkowo centra usług wspólnych oferują zazwyczaj szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych takich jak: dopłaty do zajęć sportowych...

  • Marketing sportowy przynosi wielkie zyski firmom

    Kampanie z udziałem sportowców przynoszą większą sprzedaż produktów i usług nawet o 30 procent. Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców bo to się opłaca.

  • ​Polacy nie lubią negocjować podwyżek, bo nie wiedzą, jak to robić

    ...raportów sięgnąć. Można też przejrzeć raporty GUS-u na temat wynagrodzeń Polaków - radzi w rozmowie z agencją Newseria Małgorzata Majewska, marketing manager portalu z ofertami pracy Monsterpolska.pl(...) pracodawcy po zakończeniu rekrutacji. Warto też spróbować wynegocjować dodatkowe świadczenia. - Można negocjować z pracodawcą otrzymanie karnetów sportowych lub bonów żywieniowych. Tych świadczeń...

  • Nowy zarząd Totalizatora Sportowego

    Rada nadzorcza Totalizatora Sportowego sp. z o.o. powołała zarząd na kolejną kadencję - Olgierda Cieślika na prezesa, a Magdalenę Kopkę-Wojciechowską, Bogdana Pukowca i Grzegorza Sołtysińskiego na członków zarządu - poinformowała spółka w środę w komunikacie.

  • Łapanka pod stacją bazową

    ...również pion marketingu. Wydatki na reklamę w tej branży są bardzo wysokie, dlatego są duże możliwości rozwoju zawodowego w dziedzinie komunikacji zewnętrznej, PR oraz marketingu produktowego. Według Katarzyny Konikiewicz praca w marketingu produktowym wymaga jednak doświadczenia, najlepiej branżowego. Szansa dla absolwentów Osoby bez dużego doświadczenia zawodowego najczęściej przyjmowane są...

  • Olgierd Cieślik ponownie prezesem Totalizatora Sportowego

    - Rada nadzorcza Totalizatora Sportowego ponownie wybrała Olgierda Cieślika na prezesa spółki - poinformował w środę szef rady nadzorczej Totalizatora Piotr Kwiecień.

  • Na Wschód po pracę

    ...o planach zatrudnienia w trzecim kwartale br. specjalistów i menedżerów. - 58 proc. ankietowanych wyraziło zamiar przyjęcia kandydatów z obszaru sprzedaży i marketingu, 26 proc. - logistyki, 22 proc. - IT(...) piłkarskie mistrzostwa świata. Jednak nowych miejsc pracy przybędzie nie tylko dzięki sportowym imprezom. Przykładowo do końca dekady w Kaliningradzie powstanie centrum przemysłu motoryzacyjnego, które ma...

  • Influencer marketing - każdy może być ambasadorem marki?

    Zalewani w przestrzeni publicznej i wirtualnej morzem banerów, ogłoszeń i innych grafik reklamowych przestaliśmy je dostrzegać. Czy to oznacza, że reklamodawcy odpuszczają i zamierzają zaprzestać promowania marki? Otóż nie! Dziś "nośnikiem reklamowym" stają się influencerzy.

  • Dobrze i tanio, to zasada dla pracowników

    .... Potęgujmy napięcie informując na przykład, że będzie możliwość przejechania się sportowym pojazdem, a fakt, iż będzie to połączone z jazdą z mistrzem niech będzie słodką tajemnicą. Po piąte... mądrze(...). Natalia Wolska, Dyrektor Zarządzający Show Service Events Marketing...

  • Beacony wchodzą na polskie stadiony. Marketingowcy liczą na dodatkowe miliony od kibiców

    Dzięki infrastrukturze IoT, drużyny w USA i w Europie oraz ich sponsorzy dynamicznie pomnażają swoje zyski. Komunikaty wysyłane w trakcie meczu na aplikacje klubowe znacznie zwiększają wpływy z reklam oraz sprzedaży gadżetów. W Polsce rozwiązanie to wdrożono po raz pierwszy na INEA Stadionie w Poznaniu.