• Informacje na temat:

    napój black

Artykuły na temat: napój black
  • Własna marka na wagę eksportu: Sprzedaż polskiej żywności za granicę ciągle nabiera tempa

    Sprzedaż polskiej żywności za granicę ciągle nabiera tempa. Rodzimi producenci nie chcą jednak pracować na sukces innych.

  • Kto ma prawo do oznaczenia Tiger? - wyrok sądu w Krakowie

    Przełomowy wyrok Sądu Okręgowego w Krakowie w sprawie Tiger - spektakularna wygrana Dariusza Tigera Michalczewskiego w kluczowym procesie o prawa do używania oznaczenia Tiger.

  • Artykuły w naszym sklepie internetowym Rossman są w większości inne, niż w Niemczech. Nawet te, które tak samo się nazywają, zwykle różnią się miejscem produkcji, składem lub gramaturą. Według analizy Instytutu Badawczego ABR SESTA, z ok. 28 tys. towarów obu drogerii na dzień badania, tylko 366 miało zgodne kody EAN. Ogólnie aż 245 (67 proc.) identycznych produktów było u nas droższych, a 121 (33 proc.) - tańszych.

  • Polscy milionerzy inwestują w hotele

    Własny hotel to podobno trudna, ale przynosząca dużo satysfakcji inwestycja. Przekonuje się o tym coraz więcej polskich milionerów, którzy, zarobione na głównych działalnościach biznesowych pieniądze, inwestują w obiekty hotelowe.

  • Prawie jak Apple, czyli polski słodko-kwaśny eksport

    Często można usłyszeć, że Polska jest gigantem w eksporcie żywności, sprzedajemy najwięcej jabłek na świecie, jesteśmy czwartym eksporterem mebli, ale to wcale nie te branże są w naszym eksporcie najbardziej istotne.

  • - Na zyskownym rynku napojów "energetycznych" trwa walka o dominację. Czy Black, reklamowany przez Mike'a Tysona, pokona Tigera promowanego przez Dariusza Michalczewskiego, pyta "Dziennik Polski".

  • FoodCare sp. z o.o. wznawia produkcję i sprzedaż napojów energetycznych marki Tiger

    Sąd Okręgowy w Krakowie, podobnie jak Sąd Okręgowy w Gdańsku, wstrzymał wykonanie postanowienia z 5 stycznia br. o zakazie produkcji, sprzedaży i promocji przez FoodCare sp. o.o. produktów energetycznych w opakowaniach zawierających oznaczenie z elementem "Tiger".

  • Druga prawomocna decyzja Sądu zakazująca FoodCare sprzedaży napojów Tiger

    27 kwietnia 2011 r. Sąd Apelacyjny w Gdańsku ostatecznie oddalił zażalenie firmy Foodcare. Oznacza to, że zabierzowska spółka ma zakaz produkcji i sprzedaży napojów energetycznych z oznaczeniem Tiger na czas trwania procesu.

  • W całym 2012 roku, skonsolidowane przychody Grupy Kofola, na konkurencyjnym rynku, wzrosły o 4,3%. Pomimo utrzymujących się bardzo wysokich cen surowców, udało się Grupie zwiększyć skorygowany zysk operacyjny o 8,5%, a skorygowany zysk netto, przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej, o 13,6%.

  • Zakaz sprzedaży napojów Tiger przez FoodCare na czas trwania procesu - pierwsza prawomocna decyzja sądu

    9 marca 2011 r. Sąd Apelacyjny w Krakowie ostatecznie oddalił zażalenie firmy Foodcare. Oznacza to, że na czas trwania procesu Foodcare ma zakaz sprzedaży i reklamy napojów energetycznych wykorzystujących oznaczenie Tiger. Jest to pierwsza prawomocna decyzja sądu w tej sprawie. Od tej decyzji sądu spółce FoodCare nie przysługuje żaden środek odwoławczy. Teraz jedynym producentem napoju Tiger Energy Drink pozostają spółki z Grupy Maspex Wadowice.