• Informacje na temat:

    promocja firmy

Artykuły na temat: promocja firmy
  • ...telefon Gdy konsultant dzwoni do ciebie, poproś o podanie imienia i nazwiska, numeru identyfikatora oraz nazwy firmy (upewnij się, że to pracownik twojego operatora). Spodobała ci się promocja(...), a unikniesz nieplanowanych wydatków! Tańsze rozmowy przez całe wakacje! Oferta może dotyczyć rozmów, transferów internetowych, roamingu itp. Ale promocja trwa tylko przez wakacje! A gdy wygasa, usługa...

  • Miasta muszą dbać o promocję

    Miasto to także produkt - musi się umieć sprzedać. Ale promocja w mediach to mało. Trzeba długofalowych, kompleksowych i spójnych działań władz samorządowych.

  • ...dobrej woli. Inaczej jest tylko wówczas, gdy kupuje Pani towar poza siedzibą firmy lub na podstawie umowy zawartej na odległość. Może Pani zrezygnować z niego w ciągu 14 dni.

  • Polacy uwielbiają promocje i potrafią z nich korzystać. Duże znaczenie ma sposób ich prezentacji

    Najchętniej Polacy korzystają z obniżek cenowych - to forma preferowana przez ponad dwie trzecie konsumentów. Skuteczność promocji zależy jednak w dużej mierze od prezentacji ceny. Właściwa komunikacja wartości produktu lub usługi może zwielokrotnić korzyści przedsiębiorcy, dlatego coraz więcej z nich wdraża strategie pricingowe. Jedną z popularnych taktyk są popularne końcówki 99 groszy, zamiast pełnych kwot.

  • Coraz częściej zmieniamy usługodawców. Szukamy dobrej obsługi i promocji

    ...związaną z telefonią komórkową, internetem, telewizją, bankowością lub ubezpieczeniami – tak wynika z badań firmy doradczej Accenture. Jednocześnie przyznajemy, że takiej zmiany by nie było, gdyby(...) firmy.

  • Promocja niczym lep na naiwnych

    Nawet 1,4 tys. zł na miesiąc można pożyczyć za darmo w niektórych firmach pożyczkowych. To sposób na złapanie klienta i zarabianie na kosztownym przedłużaniu terminów spłaty - oceniają konkurenci z branży.

  • Walka o pracownika zaczyna iść w nowym kierunku. Firmy coraz częściej inwestują w uczniów

    ...​Od kilku lat pracodawcy pozyskują pracowników na etapie wyższych uczelni. Ale deficyt kandydatów, będących u progu kariery, stale się pogłębia. Dlatego firmy zaczynają już interesować się najzdolniejszymi uczniami szkół średnich. Nie proponują im konkretnych stanowisk, ale często oferują szkolenia lub płatne staże. Wybrany adept prosto po skończeniu liceum lub na początku studiów, o ile je...

  • E-maile nakręcają zakupy. Co drugi Polak korzysta z promocji

    Promocje działają na Polaków, a w szczególności te, które trafiają na ich skrzynki pocztowe. Aż 57% klientów przyznaje, że w ostatnim roku do zakupu co najmniej jednego produktu, przekonały ich informacje o rabatach zawarte w e-mailach. Duża skuteczność e-mail marketingu sprzyja niesłabnącej popularności tego rozwiązania.

  • BIG InfoMonitor: Co czwarty student i co siódma studentka myślą o założeniu firmy

    Studenci realnie oceniają swoje szanse na rynku pracy. Aby realizować swoje ambicje, już w czasie studiów myślą o... założeniu własnej firmy.

  • Wydatki na rozruch firmy w kosztach podatkowych

    Aby firma mogła funkcjonować, trzeba ponieść szereg nakładów. Osoba, która decyduje się na podjęcie działalności gospodarczej, musi bowiem m.in. dokonać rejestracji i zgłoszeń w różnych urzędach i instytucjach. Ponadto czeka ją przygotowanie składników niezbędnych w jej prowadzeniu oraz wypromowanie swojej działalności. Które z wydatków ponoszonych na wskazane cele i w jaki sposób można rozliczyć w kosztach podatkowych?