• Informacje na temat:

    ranking biur podróży 2010

Artykuły na temat: ranking biur podróży 2010
  • Ranking najgorzej opłacanych stanowisk w 2009 roku

    ..., których miesięczne dochody w 2009 roku wyniosły 1588 PLN. Niskie były także płace referentów zatrudnionych w biurach podróży (1630 PLN) oraz osób zajmujących się na co dzień sprzedażą usług i produktów (1650 PLN). Kolejne miejsce w rankingu najgorzej opłacanych stanowisk przypadło barmanom . Mimo, iż osoby na tym stanowisku mogą się pochwalić nieco wyższymi dochodami niż kelnerzy, ich...

  • Polskie biura podróży zajęły 4. miejsce w rankingu operatorów turystycznych z 6 krajów Europy Środkowej. Wyprzedziły nas biura ze Słowacji, Węgier i Czech. Obsługa klientów najlepiej została oceniona w biurach Rainbow Tours i Neckermann.

  • Ranking najgorzej opłacanych stanowisk w 2009 roku

    Jak pokazują dane Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak, zdecydowanie najgorzej w 2009 roku wiodło się szwaczkom. Ich zarobki kształtowały się na poziomie 1396 PLN brutto (mediana) i były zaledwie o 120 PLN wyższe od ustawowej płacy minimalnej.

  • Na wakacje tam, gdzie darmowe bilety i noclegi!

    Państwowa organizacja turystyczna oraz kilka portugalskich gmin postanowiło wesprzeć branżę turystyczną poza sezonem. Napływ gości mają stymulować darmowe noclegi, bezpłatne bilety do muzeów oraz gratisowe potrawy regionalne.

  • Prawie pół miliona turystów z Polski odwiedziło Turcję w 2011 r.

    - Z Polski do Turcji w 2011 roku przyjechało 486 tys. osób, o około 60 tys. więcej niż w 2010 r. Jeśli sytuacja na świecie dramatycznie się nie pogorszy, to Turcja liczy na kolejny wzrost odwiedzin w tym roku - ocenił attache Turcji Abdullah Kasim Sonkaya.

  • Europejskie organizacje turystyczne nie doceniają marketingu w wyszukiwarkach

    Poszczególne kraje europejskie - a konkretnie organizacje turystyczne, które odpowiadają za promocję turystyki i kultury swoich krajów na terenie Polski - wciąż niewystarczająco wykorzystują w tym celu kanał SEM. Z raportu przeprowadzonego przez należącą do Grupy INTERIA.PL agencję Semahead wynika, że tylko nieliczne kraje doceniają potencjał promocyjny wyszukiwarki oraz jej skuteczność jako narzędzia komunikacji.

  • Ziemia obiecana online

    Co przesądza o sukcesie w branży internetowej? Czy internet nadal jest miejscem, gdzie przedsiębiorca oraz inwestorzy mogą odnieść znaczący sukces?