• Informacje na temat:

    sieć sprzedaży bezpośredniej

Artykuły na temat: sieć sprzedaży bezpośredniej
  • Jak stworzyć "dream team"...

    ...sprzedaży i firma będą w stanie zarabiać oraz jak zapewnić jednakowy poziom obsługi klientów? Odpowiedź na pierwsze z tych pytań brzmiała: tak (dzięki skali przedsięwzięcia oraz temu, że sieć pocztowa(...)Zwiększamy pokrycie - zakomunikował podwładnym dyrektor sprzedaży pewnej firmy handlowej. W branżowym slangu oznacza to tylko jedno: musicie sprzedawać więcej, więc niech przedstawiciele zwiększą...

  • Podatek od sprzedaży detalicznej najbardziej uderzy w producenta obuwia CCC i spółkę odzieżową LPP

    Gino Rossi, Vistula i Eurocash nie powinny specjalnie ucierpieć z powodu podatku od sprzedaży detalicznej, głównie ze względu na swoją strukturę - uważa Marek Czachor, analityk Erste Securities Polska. Jego zdaniem nowa danina znacznie bardziej może się odbić na spółkach LPP i CCC.

  • Kłopotliwe stawki VAT: Orlen dopłaci do hot dogów kilka milionów złotych

    Koncern nie sprzedaje już na swoich stacjach bułek z kiełbaskami z zaniżoną, 5-proc. stawką VAT - donosi Instytut Ochrony Praw Konsumentów, który ponownie zweryfikował naliczanie podatku przy sprzedaży dań gotowych.

  • Kupujesz w sieci? Poznaj swoje nowe prawa

    25 grudnia zasady regulujące obrót w e-handlu zmieniają się na korzyść kupujących. Nowe przepisy wydłużą okres na odstąpienie od zakupu, łatwiej będzie też zwrócić towar, z którego nie będziemy zadowoleni. Ta informacja może być szczególnie przydatna dla ok. 12,5 mln polskich internautów, którzy regularnie odwiedzają e-sklepy.

  • Na rynku zadebiutuje dyskont Mere. W Polsce chce mieć 105 sklepów

    Rosyjski detalista Svetofor wejdzie na rynek Europy Środkowej z marką Mere. Zamierza otworzyć swój pierwszy sklep we wrześniu w rumuńskim Snagov - podał rumuński Business Review. W Polsce sieć chce uruchomić 105 sklepów. W 2018 r. ma powstać 8 sklepów, głównie w południowej Polsce. Wkrótce ma ruszyć rekrutacja kierowników sklepów i personelu.

  • Pelion Healthcare Group notuje rekordowy kwartał

    Pierwszy kwartał 2015 r. w Pelion Healthcare Group przyniósł wzrost przychodów ze sprzedaży o 11,5% oraz marży o 20,4%. Zysk netto wyniósł 13,9 mln zł.

  • Notowana na GPW spółka Comperia.pl miała w 2014 roku najwyższe w historii skonsolidowane przychody ze sprzedaży, wyniosły aż 17,3 mln. zł. To wzrost o 31 proc. w stosunku do roku 2013.

  • Raport bieżący nr 4/2016 Podstawa Prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. RTV Euro AGD oraz Pylon S.A. (dalej "Emitent”) rozszerzają formę współpracy....

  • Ivanka Trump zamyka swoją firmę

    Ivanka Trump - córka i doradczyni prezydenta USA Donalda Trumpa - poinformowała w tym tygodniu o zamknięciu firmy Ivanka Trump Collection, która pod jej "szyldem" zajmowała się produkcją i sprzedażą ubrań, kosmetyków oraz galanterii kobiecej.

  • O zakupie produktu w dużej mierze decydują zmysły

    Marketing sensoryczny może mieć ogromne znaczenie dla podjęcia decyzji o zakupie - podkreśla dr Marek Borowiński, specjalista ds. psychologii koloru w Shop Doctor. Impulsy zmysłowe odpowiadają nawet w 80 proc. za reakcję mózgu. Wzrok i słuch wpływają na odczucia innych zmysłów. Dlatego właściwe zastosowanie muzyki czy zapachów może zwiększyć wyniki sprzedażowe firm o kilkanaście procent. Oddziaływać na zmysły można również poprzez media społecznościowe.