• Informacje na temat:

    t mobile promocje

Artykuły na temat: t mobile promocje
  • ...przez 30 dni 1. Wszyscy operatorzy przygotowali promocje. Ich reklamy są na billboardach i w telewizji. Bonusy są naprawdę ciekawe, ale firmy nie chwalą się, że można z nich korzystać tylko przez... 30 dni. 2. Play proponuje 10 GB internetu, 100 zł na rozmowy i SMS-y oraz rok ważności konta. Dla klientów Orange, Plus i T-Mobile jest lepsza oferta – rok ważności konta, 20 GB internetu...

  • Najbiedniejsi konsumenci nie mogą sobie pozwolić na zakupy w promocji

    Z obniżek najczęściej korzystają internauci, których miesięczny dochód na osobę jest na poziomie 3-7 tys. zł. W przedziale 7-10 tys. zł aż 34 proc. ankietowanych kupuje produkty w cenach rabatowych. Wśród jeszcze zamożniejszych klientów praktykuje to 23 proc. Takie są wyniki raportu "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polaków 2017". Jak wyjaśniają eksperci, wskazane grupy nie ograniczają się wyłącznie do nabywania niezbędnych artykułów. Jednocześnie potrafią sprawnie zarządzać swoimi finansami.

  • Polacy najbardziej doceniają promocje w kategoriach Zdrowie i Uroda

    Z danych prezentowanych w raporcie "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polaków 2017", wynika, że klienci oceniają ogólnodostępne promocje na mocną 4, w skali od 0 do 5.

  • Reklamy stosowane przez T-Mobile mogły wprowadzać konsumentów w błąd

    Reklamy stosowane przez T-Mobile w kampanii "Pierwszy prawdziwy no limit" dotyczącej sieci Heyah mogły wprowadzać konsumentów w błąd - poinformował UOKiK. Dodał, że właściciel sieci - spółka T-Mobile - zobowiązała się do rekompensaty konsumentom, którzy skorzystali z promocyjnej oferty.

  • Kapituła Programu AdRetail Inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych, wydanych w I półroczu 2017 roku. Publikacje miały łącznie ponad 27 tys. stron. Ich powierzchnia całkowita wyniosła prawie 15 mln cm kw. Analizie poddano gazetki 4 dyskontów, 15 supermarketów, 7 hipermarketów i 10 sieci convenience.

  • Raport "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polaków 2017" wykazał, że 2. artykuł gratis to najwyżej ceniony rodzaj rabatu wśród konsumentów. Wskazało go aż 44 proc. ankietowanych w kategorii Produkty Spożywcze, 31 proc. badanych w segmencie Zdrowie/Uroda i 29 proc. osób w sektorze Elektronika. Wyjątkiem okazała się branża Dom i Ogród. W tym przypadku 26 proc. respondentów uznało, że najatrakcyjniejsza okazja to zniżka na duże zakupy.

  • Według raportu "Smart Okazje - zwyczaje zakupowe Polaków 2017", promocje rzędu 5-10 proc. przekonują do kupna towaru tylko co 10 osobę. Najczęściej preferowana wysokość rabatu to 20-30 proc. lub 50 proc. i więcej. Tak stwierdziło łącznie 32 proc. ankietowanych. Dla 50 proc. bonifikaty 17 proc. badanych pojedzie do sklepu oddalonego od swojego domu. Taka sama okazja skusi też 19 proc. respondentów

  • Raport bieżący nr 22/2015 Podstawa Prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe W związku z zakończeniem subskrypcji...

  • Wysyp nowych kanałów w nc+ i Cyfrowym Polsacie?

    Tuż przed Bożym Narodzeniem i okresem sylwestrowo-noworocznym operatorzy dostarczający abonentom płatną telewizję intensyfikują swoje działania w walce o nowych użytkowników. W tym świątecznym czasie klienci są bowiem bardziej skłonni podarować sobie prezent w postaci np. dodatkowego pakietu. Czekają więc na nich specjalne promocje przygotowane przez operatorów. Czy w tym wszystkim abonenci

  • iDream, należąca do Eurotel SA (GPW: ETL) (operatora punktów sprzedaży T-Mobile i Play) sieć sklepów ze sprzętem Apple, uruchamia 20 września w Bydgoszczy klubokawiarnię połączoną z serwisem sprzętu marki Apple.