• Informacje na temat:

    telewizory oled

Artykuły na temat: telewizory oled
  • W 2018 r. na rynek może trafić zwijany telewizor 4K

    Rozwijany telewizor OLED 4K, elementy sztucznej inteligencji i rozdzielczość 8K to przyszłość segmentu telewizyjnego. Już w 2018 roku na rynek może trafić zwijany w rulon telewizor w technologii organicznej.

  • Zmierzch zakrzywionych telewizorów. Sprzedaż nurkuje, ceny coraz niższe

    Telewizory z zakrzywionym ekranem miały być rewolucją, która dostarczy widzom nowych, lepszych wrażeń przy oglądaniu. Tymczasem, jak pokazują najnowsze dane można mówić o chwilowej modzie, która tak jak przy technologii 3D już wkrótce przejdzie do lamusa.

  • Sprzedaż telewizorów 4K na świecie w ubiegłym roku wzrosła o 200 procent

    Ważne wydarzenia sportowe, jak Euro 2016 i olimpiada w Rio, będą zachęcać krajowych konsumentów do wymiany telewizora. Najważniejszym kryterium wyboru takiego urządzenia pozostaje cena, ale coraz bardziej liczy się wielkość, rozdzielczość, zastosowane technologie oraz wygląd i wzornictwo. Na świecie coraz popularniejszy staje się standard 4K. W ubiegłym roku sprzedaż telewizorów obsługujących taką rozdzielczość wzrosła o około 200 proc.

  • 4K przyjmuje się szybciej niż kiedyś HD

    Zainteresowanie telewizorami 4K jest większe, niż miało to miejsce w przypadku telewizorów HD, kiedy telewizja wysokiej rozdzielczości dopiero wchodziła na rynek - uważa Gary Shapiro, prezes Consumer Technology Association (CTA). Przemawiając podczas konferencji "Welcome To The Future!" w San Francisco, Shapiro powiedział delegatom, że sprzedaż telewizorów UHD na amerykańskim rynku wynosi prawie 50 proc. całkowitej sprzedaży telewizorów. - I oczywiście prawie każdy telewizor powyżej 50 cali...

  • 20 proc. klientów robi zakupy pod wpływem digital signage

    Już 70 proc. konsumentów zwraca uwagę na reklamy emitowane na nośnikach cyfrowych, a 20 proc. robi pod ich wpływem spontaniczne zakupy. Jeżeli prognozy ekspertów sprawdzą się, 2019 rok w branży retail stanie pod znakiem multimedialnych form prezentowania treści reklamowych i informacyjnych.

  • Rynek RTV kurczy się

    Rynek RTV w Polsce wchodzi w okres stagnacji. Producenci podkreślają, że wzrosty sprzedaży telewizorów z poprzednich lat, spowodowane np. przejściem na naziemną telewizję cyfrową, w najbliższym czasie się nie powtórzą. Wciąż najpopularniejsze są telewizory ze średniej półki, o przekątnej 40 cali, choć rozmiar wybieranego sprzętu w kolejnych latach ma się zwiększać.

  • Neonet otworzy 120 sklepów w mniejszych miastach

    - W tym roku chcemy otworzyć 120 sklepów w miastach do 200 tys. mieszkańców - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Wojciech Kiestrzyń, wiceprezes zarządu Neonet SA.

  • Najwięcej energii oszczędzimy wyrzucając żarówki

    Recykling, ponowne wykorzystywanie i redukcja to sposoby Europejczyków na obniżanie emisji gazów cieplarnianych (GHG). Oświetlenie, które odpowiada za 14 proc. zużycia energii elektrycznej w UE także przechodzi ewolucję od żarówki do energooszczędnych i przyjaznych środowisku technologii oświetleniowych.