• Informacje na temat:

    warszawa centra handlowe

Artykuły na temat: warszawa centra handlowe
  • Emirates rośnie w siłę i rekrutuje nowych członków załogi pokładowej w Warszawie i Wrocławiu

    ...oraz ekskluzywne zniżki w centrach handlowych i punktach rekreacyjnych w Dubaju. Przysługują im również ulgi na bilety dla rodzin i przyjaciół, co w przypadku tak szybko rosnącej globalnej siatki Emirates oferującej połączenia na sześciu kontynentach, jest szczególnie atrakcyjne. Emirates oferuje codzienny rejs z lotniska im. Fryderyka Chopina w Warszawie.  Linia lotnicza obsługuje trasę Warszawa...

  • Warszawa i Oslo liderami wzrostu opłat za powierzchnie handlowe

    W trzecim kwartale 2014 r. w regionie EMEA (Europe, the Middle East and Africa) najwyższy wzrost czynszów w lokalach zlokalizowanych przy głównych ulicach handlowych odnotowano w Oslo. W stolicy Norwegii zaobserwowano także najwyższy wzrost opłat w centrach handlowych. Na drugiej pozycji w tej kategorii znalazła się Warszawa - wynika z najnowszej publikacji Colliers International o rynku

  • Amazon zatrudni ponad 110 absolwentów najlepszych uczelni w Polsce

    Amazon stworzy dla najlepszych absolwentów z Polski ponad 60 stanowisk kierowniczych w centrach logistyki e-commerce w Poznaniu i Wrocławiu. Ponadto, Amazon zatrudni ponad 50 absolwentów kierunków technologicznych w Centrum Rozwoju Technologii w Gdańsku.

  • Echo Polska Properties przejmuje 12 centrów handlowych

    Notowana na giełdzie w Johannesburgu spółka EPP (Echo Polska Properties) ogłosiła przejęcie 12 centrów i parków handlowych ("Portfolio M1") od konsorcjum, w którym 25% udziałów ma Redefine Properties.

  • Biedronka: Podwyżki płac w wielkich miastach

    Sieci handlowe coraz dotkliwiej zaczynają odczuwać deficyt dobrze wykwalifikowanych pracowników. Być może pójdą w ślad za Biedronką, która podniosła płace pracownikom zatrudnionym w największych miastach - podwyżki otrzymały osoby zatrudnione na stanowiskach kierowniczych m.in. Warszawie, Gdańsku, Poznaniu oraz Wrocławiu.

  • Coraz lepsza jakość centrów handlowych w Polsce

    Sprzedaż detaliczna w Polsce ciągle rośnie. Nic dziwnego, że rynek nowoczesnych powierzchni handlowych cały czas się rozwija. Obecnie liczy prawie 14 mln m kw. 3/4 tego zajmują centra handlowe, których jest już w naszym kraju 419. Co ważne, wzrost liczby obiektów idzie w parze ze wzrostem ich jakości.

  • ​Programiści i doradcy klienta? Biorą z pocałowaniem ręki

    ...kategoria zanotowała największy wzrost (+59 proc.) w ujęciu miesięcznym. Centra Usług Wspólnych (SSC) oraz firmy outsourcingowe prowadziły intensywny nabór pracowników. Łącznie ich oferty stanowiły 43 proc(...) specjalistów analizy biznesowej. Centra Usług Wspólnych w pierwszej kolejności poszukiwały pracowników do działów IT / programowanie (52 proc.). 18 proc. ofert była skierowana do zainteresowanych pracą...

  • Nowe centra handlowe będą mniejsze i będą powstawać głównie w mniejszych miastach

    W Polsce działa obecnie ok. 440 galerii handlowych. Mimo że duże miasta i aglomeracje są już nasycone takimi obiektami, to możemy się tam spodziewać kolejnych otwarć. W najbliższych latach przewidywany jest także boom inwestycyjny w mniejszych miastach oraz rozwój centrów osiedlowych. Jest też szansa na to, że w Polsce - wzorem Paryża czy Londynu - będą rozwijać się ulice handlowe.

  • Studencie! W którym mieście znajdziesz pracę?

    Warszawa, Kraków i Wrocław to skupiska największej liczby studentów w Polsce. W tym roku akademickim naukę na uczelniach wyższych rozpoczęło kilkaset tysięcy żaków, a wielu z nich po wykładach będzie dorabiać w kawiarniach, pubach czy jako sprzedawca. Gdzie obecnie można znaleźć najwięcej ofert pracy kierowanych do studentów? Ranking przygotował agregator ofert, GoWork.pl.

  • Zwykłe centra handlowe to za mało. Klienci chcą dziś czegoś ekstra

    Współczesny klient centrum handlowego jest dużo bardziej wymagający niż jeszcze 10 lat temu. Oczekujemy nie tylko szerokiej oferty handlowej, ale dużego wachlarza usług najróżniejszego typu. Ostra konkurencja między wielkimi obiektami handlowymi sprawia, że galerie przestają być tylko miejscem zakupów. Stają się po prostu miejscem spędzania czasu - z ofertą rekreacyjną, społeczną, a nawet