• Informacje na temat:

    zagubiony samolot

Artykuły na temat: zagubiony samolot
  • Wybierasz się w podróż samolotem? Wytnij i weź ze sobą ten artykuł. Wyjaśniamy w nim, jakie masz prawa jako pasażer. Może więc być bardzo pomocny w razie problemów.

  • Na wakacje samolotem? Sprawdź co robić w razie problemów!

    Raport Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich w Europie (ECC-Net) wskazuje, że w 2014 r. Polska była trzecim krajem Unii Europejskiej pod względem liczby skarg na transport lotniczy.

  • Coraz częściej podróżujemy tanimi liniami lotniczymi,...

  • Za opóźniony, odwołany lot lub zgubiony bagaż przysługuje odszkodowanie

    W przypadku zgubienia bagażu, opóźnienia lotu czy niewpuszczenia na pokład samolotu pasażerowie mają swoje prawa, także finansowe. Odszkodowanie w razie problemów z lotem może sięgać 600 euro, za zagubienie lub zniszczenie bagażu przysługuje do ok. 6 tys. zł. W Polsce o odszkodowania ubiega się zaledwie 1 proc. uprawnionych. W Europie tylko co czwarty pasażer uzyskuje przysługujące odszkodowanie

  • Coraz częściej podróżujemy tanimi liniami lotniczymi,...

  • Konsument w podróży - poznaj swoje prawa

    Sezon urlopowy w pełni. Polacy wybierają krajowe oraz zagraniczne miejsca tegorocznego wypoczynku. Jednak nawet najlepiej zorganizowane wakacje mogą zakłócić nieprzewidziane sytuacje, takie jak zagubienie bagażu czy opóźniony lot. Jakie prawa nam przysługują podróży i kiedy możemy domagać się rekompensaty?

  • Coraz częściej podróżujemy tanimi liniami lotniczymi,...

  • Nadbagaż może cię kosztować nawet 620 złotych

    Wybierasz się w podróż samolotem? Zanim znajdziesz się na lotnisku, sprawdź, czy twój bagaż nie jest zbyt ciężki i nie zawiera niedozwolonych przedmiotów. Restrykcyjne przepisy przewoźników mogą cię słono kosztować w punkcie odpraw.

  • Często się zdarza, że podczas podróży samolotem, nasz bagaż zostaje zniszczony lub, co gorsze, zagubiony. Linie...

  • Szykują się duże zmiany w prawie lotniczym. Będą niekorzystne dla pasażerów

    Resort infrastruktury pracuje nad nowelizacją przepisów dotyczących praw i obowiązków pasażerów oraz przewoźników. Zgodnie z propozycjami czas na złożenie skargi ma skrócić się do jednego roku, a pasażer będzie mógł dochodzić swoich praw jednotorowo: albo w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego, albo w sądzie cywilnym. Eksperci oceniają, że są to zmiany bardzo niekorzystne z punktu widzenia konsumentów.