• Informacje na temat:

    zakupy grupowe

Artykuły na temat: zakupy grupowe
  • Serwisy tego typu oferują różne usługi w ce nach znacznie niższych niż dostępne na rynku. Z punktu widzenia klienta jest to więc okazja – za mniej może...

  • Zakupy subskrypcyjne cieszą się coraz większą popularnością i wypierają powoli zakupy grupowe, które notują wyraźne spadki liczby klientów. Czym jest ten nowy trend w e-handlu? Jak model zakupów subskrypcyjnych przyjął się na polskim gruncie?

  • Zakupy grupowe. Taniej, ale...

    Na portalach oferujących zakupy grupowe można bardzo tanio wykupić kupony na różne usługi kosmetyczne. To prawdziwe okazje, zwłaszcza w przypadku drogich zabiegów, bo zniżki – według opisu oferty – sięgają nawet 80 proc. ceny. Niestety, nie zawsze oznacza to, że w takich zakupach nie ma żadnych haczyków i naprawdę zapłacimy du żo mniej za pełnowartościową usługę.

  • Na świąteczne prezenty Polacy wydadzą ok. 500 złotych

    Blisko 90 proc. Polaków zamierza w tym roku kupić prezenty najbliższym. Średni budżet na ten cel to 500 zł, czyli 14 proc. domowego budżetu. Podarunki znajdują się jednak na ostatnim miejscu świątecznych priorytetów.

  • Gdy trafimy w internecie na interesującą ofertę, sprawdźmy dokładnie jej warunki, a szczególnie termin, w jakim można zrealizować kupon rabatowy (ma to duże znaczenie w przypadku usług).

  • Rozliczenie sprzedaży przez kupony internetowe bez paragonu

    Jeśli przelew od portalu grupowego, na którym konsument kupił kupon, jest prawidłowo udokumentowany i opisany, przedsiębiorca nie będzie musiał używać kasy fiskalnej.

  • Ogromne zniżki sięgające nawet 90 proc. przyciągają jak magnes. Wyjaśniamy jak sprawdzić, czy dana oferta w zakupach grupowych naprawdę się opłaca i co zrobić, jeśli dany zakup lub usługa nie spełnia naszych oczekiwań.

  • Sektor e-commerce dynamicznie rośnie w siłę

    Polscy internauci kupują online średnio raz w miesiącu lub rzadziej, przy czym najczęściej na portalach aukcyjnych. W internecie nadal zdecydowanie chętniej kupimy odzież niż np. produkty spożywcze.

  • Przez internet można nie tylko kupować przedmioty, ale też usługi gastronomiczne, fryzjerskie, u dentysty. Ceny są kuszące! I tu często zaczyna się problem...

  • Tesco przeprasza za nieodpowiednią reklamę

    - Część naszych klientów zwróciła uwagę, iż przekaz aktualnej kampanii billboardowej serwisu Tesco Ezakupy może być niewystarczająco czytelny - podjęliśmy zatem decyzję o rezygnacji z używania tej kreacji w działaniach marketingowych i o wstrzymaniu kampanii - informuje Tesco na swojej stronie internetowej.