• Informacje na temat:

    zakupy przez internet

Artykuły na temat: zakupy przez internet
  • W jakim czasie mogę zwrócić towar kupiony na aukcji internetowej? Czy zawsze mam do tego prawo? Ludmiła Sobisiak ze Stargardu Sczecińskiego...

  • Prawie połowa Polaków robi zakupy przez internet

    Najnowsze badania przeprowadzone przez TNS Polska na zlecenie Trusted Shops wskazują, że prawie co drugi Polak robi zakupy online przynajmniej raz w roku. Średnia kwota jaką przeznaczamy na jedną transakcję w sklepie internetowym wynosi pomiędzy 100 a 249 złotych.

  • Masz prawo zrezygnować z zakupu w ciągu 10 dni bez podawania przyczyny (oprócz rzeczy kupionej na licytacji). Możesz też reklamować rzecz (w ciągu 2 lat), jeśli okaże się wadliwa. n O prawach klienta sklepu internetowego czytaj na: ezakupy.uokik.gov.pl...

  • Ministerstwo Gospodarki słucha głosów branży spirytusowej, o czym świadczy wyjście z inicjatywą uregulowania przepisów dotyczących handlu alkoholem przez internet.

  • ...1. Jeśli planujesz świąteczne prezenty kupować przez internet, pamiętaj, że odebranie przesyłki nie oznacza, że musisz ją zatrzymać. Wolno ci zmienić zdanie...

  • Zakupy przez internet vs stacjonarnie. Jak trendy e-commerce wpływają na funkcjonowanie tradycyjnych sklepów?

    Silny rozwój e-commerce stanowi sporą konkurencję dla sklepów stacjonarnych. Butiki stacjonarne, które nie mają jeszcze sklepu online, muszą się napracować, by być konkurencyjne dla marek obecnych w e-commerce. Które trendy e-commerce mogą być wykorzystane poza siecią? Czego tradycyjny handel może się nauczyć od sklepów online i na czym może się wzorować?

  • Dla wszystkich korzystających z e-sklepów mamy dobre wieści! Od czerwca 2014 r. takie zakupy będą bezpieczniejsze i łatwiejsze, bo zmieniają się przepisy.

  • Ceny w sklepach internetowych spadły szybciej niż w tradycyjnych. Produkty oferowane w internecie podlegają większej konkurencji, łatwiej jest je porównać.

  • Mąż kupił mi torbę w sklepie internetowym. Niestety, okazało się, że jest uszkodzona. Czy w związku z tym można ją zwrócić?

  • Sprzedajemy towary przez internet. Towary zamawiamy u producenta, a on wysyła towar bezpośrednio do nabywcy. Klienci płacą przelewem (z góry) i w dniu otrzymania zapłaty sprzedaż ewidencjonujemy w kasie rejestrującej. Czy skoro nie mamy bezpośredniego kontaktu z klientami i sami też nie wysyłamy towaru, możemy nie przekazywać klientom paragonów fiskalnych?